دلم يك شب اروم ميخواد...با اهنگي رومانتيك...

چندتا شمع ...ويك عالمه تو...

كه به دنيا...بگم خداحافظ...

دنياي من كسي ست...

كه در اغوشش جان ميدهم...

يعني تو

براي تويي كه قلبم راشكستي مينويسم:

تويي كه خاطراتت تنها اميد زيستن براي من است

همچنان دوستت دارم

ميدانم كه تو هيچگاه اين جمله را درك نخواهي كرد

نميدانم چرا؟

شايد تو هنوز وسعت عشق مرا نيافته اي

شايد تو هنوز نميداني كه من چگونه دوستت دارم

يادم مي ايد كه ميگفتي ساده باش

حال ساده ميگويم:دوستت دارم

بر سجاده­­ی زیتونی رنگ من، دراز کشیده­ای تو،

می گذارم دستانم را، در دو طرف سرت،

می­شوم خم  و می بوسم پیشانی­ات را...

آن­گاه که می خواهم برخیزم

ندایت می­آید:

-       «همین­گونه بمان!»

-       «بگذار پیشانی­ات را بر پیشانی­ام!»

                                           

 

باز ندای تو!

-       «درد دل کن اکنون...»

سرازیرمی شود، اشک­هایم!

می­زدایی اشک­هایم را، با بوسه هایت!

به سان پَر می­شوم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 | 11:2 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.