گر دستانم را بشكنندبا اشك چشمانم

اگرچشمانم را كور كنند بانفس هايم

اگرنفسم راببرند با قلبم

واگرقلبم را پاره پاره كنند

باخون جگرم خواهم نوشت:دوستت دارم

 

 

چه حس قشنگيه...

وقتي خورد وداغوني... يكي باتمام وجودبپره وبغلت كنه...

وبگه:مگه من مردم عشقم

 

صداي گام هاي توضربان زندگيمن است

                    بامن راه بيا  

با توتشنه ي زندگی ام

 

اغوش تو كه باشد

خواب ديگر بهانه اي براي خستگي نيست

وتپش هاي قلبت ميشود لالايي كودكانه ام

                 كنارم بمان

ميخواهم صبح چشمانم در نگاه تو باشد

 

 

 

 



دلم برايت خيلي تنگ است

شاهدم نيزگوشي تلفني است كه بارها وبارها دردست گرفته ام

وتك تك شماره هايت را با تمانينه بر روي صفحه لمس نموده ام

اما هميشه شماره اخر رو نتونستم بگيرم

نميدانم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
مثل هميشه دل تنگ و بي قرارت هستم

مثل هميشه مشتاق و عاشقت هستم

نميدونم كجايي؟!

چه ميكني؟!

اما ميدانم كه چه باشي چه نباشي هميشه عاشقت مي مانم

از من دوري اما هيچگاه يادت نگذاشت تا دوريت برايم پايدار باشد

شايد نداني هرشب اين روياي توست كه مرا به خواب دعوت ميكند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1392 | 10:45 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.