من یک اردیبهشتی ام!

می خوام داد بزنم آآآی دنیاااا من اینجام!

منو نگاه کن!

من یک اردیبهشتی خودخواهم!

آره خودخواهم که به خودم فکرنمیکنم!

... آره خودخواهم که اطرافیانم رو بیشتر از خودم دوست دارم!

آره خودخواهم که میخوام تو زندگی عزیزانم مهم ترین آدم باشم!

آره خودخواهم که خوش حالیه عشقم رو می خوام درحالی که خوش حالیش با ناراحتی من درست میشه!

آآآی دنیاااا صدامو میشنوی؟!

دارم بهت ثابت میکنم که فقط حرف نمیزنم!

هرنقشه ای واسم داری مهم نیست من آماده ام ،من جا نمیزنم،به کسی تکیه نمیکنم!باهمه ی خودخواهی هام می خوام تکیه گاه باشم!

ماییم و نوای بی نوایی

بسم اله اگر حریف مایی

من یک اردیبهشتی ام!

یک اردیبهشتی خودخواه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 10:48 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.