عشـــــــــق واقعی هیچوقت نمیمیره                 

 

این هوس است ک کمتـــــــر و کمتـــــــــر میشه و از بین میــــــــــــــره

 

عشــــــــــق خـــــام و ناقص میگه"من دوســــــــــــــتت دارم چون بهت نیـــــــــــــــاز دارم"

 

ولی عشــــــــــــــق کامل و پختـــــــــــــه میگه "من بهت نیـــــــــــــاز دارم چون دوســــــــــــــــــــــــــتت دارم"

 

ســــــــــــــــرنوشت تعیین میکنه ک چه کســــــــــــــــی تو زندگیت وارد بشــــــــته

 

اما قلبت حکــــــــــــم میکنه ک چه کســــــــــی تو زندگیت بمونه.......!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

raha74
ساعت22:33---5 بهمن 1392
لایک خیلی قشنگ بود....

یاس 19
ساعت10:19---20 دی 1392
حواسمون باشه قلبمون اشتباهی حکم نده
اونی که عاشقمه بیرون و اونی که دوسش دارم وارد....
ساکت شو بایست دیگر نزن قلب لعنتی از امروز خودم تصمیم میگیرم یکبار حکمت را دیدم برای همه زندگیم بسست!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 20:16 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.