مـَـجــازی هـَسـتـیـمــ ، 

اَمــــــــا دِلـِــمـــان مـَــجــازی نـیـسـتــ ؛

 

مــی شــکــنــد .... 

حــَـواســتـــ بــه تــایــپ کـردنــت بـاشــد !

 

ب سلامتی پسری ک

رفیقش بهش گفت :

اونورو ببین ...

گفت:

من ب عشقم قول دادم چشم چرونی نکنم ...

گفت :

ن رفیق اونورو ببین اون پسره کیه با عشقت ؟!!!

 

خدایا

اجازه هستناصبوری کنم ؟

به خداییت قسم،

از صبوری خسته ام !

از فرباد هایی که در گلویم ماند و میماند،

از اشک هایی که شبها تنها بالشم

و تو شاهد ان هستی.

و از حرفهایی که

زنده ب گور گشت در گورستان دلم.

اسان نیست

در پس خنده های مصنوعی،

گریه های دلت را،

در پشت هزاران دروغ پنهان کنی!

خدایا ....

ارزوی  پروازدارم.

صدایم را بشنو ای تنها امیدم...

دختره:

سلام عشقم کجایی؟

پسره:

سلام نفسم ،

خونم ،

خستم ،

خوابم میاد ،

دارم میرم تو اتاق بخوابم ،

تو کجایی عمرم؟

دختره:

تو پارکم پشت سرت ،

دستشو ول کن لامصب ...

 

 

 

من تنها کمی متفاوتم .

وقتی تمام درد های دنیا روی شانه های دخترانه ام کوه میشود،

به پهنای تمام کوهپایه های دنیا لبخند میزنم . . .

 

 
 
 
 

به سلامتی کسی که ......

بیخیال ،

ما که کسی رو نداریم .

 

 

این روزها نهایت شادی ام

لبخندی ست از روی اجبار ...

 

یاد اون روزایی بخیر

که فکر میکردم

تنهایی یعنی وقتی که فقط کسی خونه نیست...

 

 
 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﻫﻴﭻ ﻛﺲ ﺳﻜﻮﺗﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻧﺸﻜﻨﻪ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺯﻧﺪﮔﻴﺸﻮﻧﻮ ﺑﺎ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﺠﺎﺯﻱ ﭘﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺟﺎﻱ ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯﺷﻮﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺩ ﻳﻜﻲ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﻭﺍﻗﻌﻲ ﺑﺎﺷﻪ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻣﻴﺘﺮﺳﻦ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺗﻴﭗ ﻣِـﺸـﻜﻲ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺗﻴﭙی ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻴﺪﻥ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺗﻨﻬﺎﻥ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎی ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﮔﻮﺵ ﻣﻴﺪﻥ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﻫﻲ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﮔِـﻠﻪ ﻣﻴﻜﻨﻦ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺮﺩﺭﺩﻥ ﭼﻮﻥ ﺩﺭﺩﺷﻮﻧﻮ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻣﻴﻜﻨﻪ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺗﻠﺨﻪ ﮔﺮﻳﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺁﺭﻭﻣﺸﻮﻥ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻥ ﺷﺎﺩ ﺷﻦ ﻭﻟﻲ ﻫﻤﻪ ﺵ ﻓﺎﺯ ﻏﻢ ﺩﻧﻴﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ . . . !

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﻭﻟﻲ ﺻﺪﺍﺷﻮ ﺩﺭﻧﻴﺎﻭﺭﺩﻥ . . . !

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺧﺴﺘﻪ ﻥ ﻭﻟﻲ ﭼﻮﻥ ﻣﺠﺒﻮﺭﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻦ . . . !

 

ﺍﻳﻦ بعضی ﻫﺎ ﻋﺠﻴﺐ ﺷﺒﻴﻪ ﻣﻨﻦ خیـــــــــــــــــــــــلی عجیــــــــــــــــــــب . . . !

 

 

 

معلم گفت:

فعل را صرف کن !

گفتم :

رفتم رفتی رفت

و سکوتی کلاس را فرا گرفت …

بغض گلویم را فشرد ،

بغضم را شکستم و گفتم :

دلم را شکست و رفت ،

غرورم را له کرد و رفت ،

عشقم را بی رحمانه رها کرد و رفت

او برای همیشه رفت ، رفت ، رفت

 

 

گفت سيگار نكش...


دردهايم را برايش گفتم


خودش كبريت كشيد...!

 


زل زدم ،

زل زد ...

من ب "او"

او هم ب "او"

 

 

کافه چی؟!

قهوه ام را شیرین کن!

آنروزها که تلخ میخوردم

روزگارم شیرین بود.

 

چه کسی بود گفت Love؟؟

ما نسلِ مجازی هستیم:

نهایتِ احساساتمان Like است....

 

 

خدایا !

 

میگن عادلی ...

 

پس چرا هوا دونفره ست و من تنهام؟؟؟؟

 

 
شاید آرام تر میشدم

فقط و فقط ……..

اگر میفهمیدی…..

حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
 

نوشته نشده اند!!

 

 

 

ذائقه ام پیر شده

 

17 سالگی ام ؛

 

طعم پنجاه سالگی دارد...

 

 

یعنی میشه

 

باز مثل زمان کودکی

 

 

بدون هیچ بهانه خندید؟؟؟

 

اعتراف تلخی ست....

 

اما....

 

مـن هـم...

 

در کـودکی....

 

هم بازی هایم را تا وقتی دوست داشتم....

 

که خوب می باختند....!!

 

 

 

نترس عشق من ...

 

برو...

 

نگران هیچ چیز هم نباش ...

 

من به هیچ کس نخواهم گفت ,

 

که مردانه

 

پای همه ی نامردی هایت ایـستادم ..!

 

 

 
سلامتی اون بامرامی ک تو دادگاه ب رفیقش گفت:

داداش رفاقت تاوان داره،

 

منم دارم تاوانشو میدم،

 

زندان ک چیزی نیست،

 

مال مرده.

 

حرف اخرش این بود:

 

داداش حواست ب عشقم باشه.

 

رو کرد ب عشقش و گفت:

 

عشقم منتظرم باش.

 

ولی وقتی برگشت با بغض گفت:

 

سلام داداش ،

 

سلام زن داداش ...

 

 

ب سلامتیه اون سربازی ک

 

تو ایست بازرسی


شیشه مشروبو دید

 

ولی فقط خندید و گفت:

 

ی پیک هم ب سلامتیه دوست دخترم بزنید

 

ک امشب شب عروسیشه!

 

 

 

ـخیلیـ  ـسختهـ 

ـعشقتـ

ـزندگیتـ

ـنفستـ

ـروبروتـ  ـباشهـ

ـبویـ  ـعطرشو ـحسـ  ـکنیـ

ـآغوشـ  ـگرمشو ـببینیـ

ـاما ـمجبور ـباشیـ 

ـبا ـیهـ  ـبغضـ ـدردناکـ ـبگیـ:

"ـمبارکهـ  ـایشالا  ـبهـ  ـپایـ  ـهمـ ـپیر ـبشینـ"

 

ـچهـ  ـحالـ  ـمزخرفیـ  ـدارمـ  ـمنـ...!

ـنهـ  ـمیـتونمـ  ـتو ـرو ـدوستـ  ـداشتهـ  ـباشمـ،

ـنهـ  ـغیرِ ـتو ـرو ...

 

 

ـهنوز ـمنتظرمـ !

ـوسطـ  ـیکـ  ـشبـ  ـبارانیـ  ـکهـ 

ـاز ـشدتـ  ـتبـ ـعرقـ  ـکردهـ  ـامـ 

ـبیدارمـ  ـکنیـ  ـو ـبگوییـ :

"ـچیزیـ  ـنیستـ  ـخوابـ  ـمیدیدیـ . . ."

 

آﺩﻣﺎﯼ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷﻖ میشن . . .

ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ . . .

ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ میگن ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ . . .

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ . . .

ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﻨﻬﺎﺕ میزارن . . .

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﻦ ،

ﺳﺎﮐﺖ میشن ،

ﭼﯿﺰﯼ نمیگن ،

ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ هیچوقت ﺑﺮ نمیگردن !

 

 

غمگینم ....

همانند دلقکی ک روی صحنه

چشمش ب عشقش افتاد

ک با معشوقش ب او میخندیدند ...

 

 

آن گاه که در آغوش تو بود...

فرشتـــه اش میخواندے

حالا که در آغوش دیگریست...

فاحشه ؟

 

 

ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ!

ﺍﻣّﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ،

ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟!

 

 

خسته ام... خسته!

باید یک به یک آرزوهایت بر باد برود،

تا بدانی وقتی میگویم خسته ام

یعنی چه!

 

 

بعضی چیزها را  باید  بنویسم

نه برای اینکه همه  بخونن  و

بگن عالیه

برای اینکه خفه نشم

همین !!

 

 

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

 در چشمانت خیره شوم

 دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم

 سر رو شونه هایت بگذارم....

 از عشق تو.....از داشتن تو... اشک شوق ریزم

منتظر لحظه ی مقدسی هستم که تو را در آغوش بگیرم

 بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

آری من تو را دوست دارم

 وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

وعاشقانه تو را می ستایم

 

 
 

دیگر عشقی در وجودم نیست…انگاری ک مرده ام

گوشه ی اتاقم بهترین جاست برای زانو در بغل گرفتن…

غریبه باور کن اینها جملات کلیشه ای و روزانه ام نیست…

خسته شده ام….ولی نمیدانم از چی…

زندگی آن چیزی نیست ک من میکنم….

نظرات شما عزیزان:

raha74
ساعت22:52---5 بهمن 1392
ما مردگی میکنیم تا زندگی

یاس 19
ساعت10:26---20 دی 1392
زندگی خودشم معنی خودشو نمیدونه.....
همه خسته ان همه.....
خدایا اخرش کجاست.....چرا هرچی میرم تهی نداره....چرا همش منو امتحان میکنی......میگن خدا هرکیو که دوس داره بیشتر امتحان میکنه......خداجونم اشتباه شده ایوبم خیلی وقته صبرش تموم شده.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 19:57 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.