http://www.uplooder.net/

ازه فهمیدم منم دروغ گویه  خوبی هستم...               دلم پر از غمه حالم اصلا خوب نیست...                      اما هرکی  بهم میگه امروز چطوری؟؟؟                       بهش لبخند میزنم  میگم خوبم

http://www.uplooder.net/

 

گاهی اوقات یه کسایی دلتومیشکنن که فکرشونمیکردی یه روزی برسه که بخوان باعث اشک های چشمات بشن  ،

 

اما چون عزیزتن میبخشیشون ولی داغ کاری که باهات کردن تاهمیشه  رودلت   میمونه وتا همیشه وقتی یاد ت به حرفاشون وکاراشون میفته که باهر کلمه دلتو خون میکردن، آتیش میگیری.

 

یا امام حسین به حق همین شب عزیزوبزرگت کمکم کن کمکم کن که بتونم ببخشم.

 

 

اری اکنون می گویم اکنون اعتراف میکنم  تو بودی تو بودی کسی که زمزمه   شعرهای عاشقانه وتبسم های پرشور من بودی  تو بودی که یادت در شبهای تنهایی مونس من بود . ولی سالهاست که من نه حرف میزنم ونه ابراز میکنم نه عشق را ونه نفرت را   بلکه فقط   در خود میریزم.غم هایم را  درد هایم را  بی کسی ها  وعاشقی هایم را میدانی چرا؟؟؟؟چون نه از این روزگار ونه ادم هایش که فقط نام ادمیت را به دوش میکشند خیری به من نرسیده همه به جای اینکه از جایم بلندم کنند زمینم زدند میترسم   میترسم نتیجه اعتماد به تو هم زمین خوردن باشد. پس دیگر نپرس چرا در مقابلت این همه ساکت وبی احساس هستم  .من هم احساس دارم ان هم حسی بسیار زیبا اما این روزگار وادم هایش به من ثابت کردند که قابل اعتماد وشایسته احساس من نیستند.        پس برو   برو  و داغ دلم را تازه نکن..                     من فقط خدایم را دارم فقط..... 

 

cheshm bastan

دلم میخواهد چشم هایم را ببندم
جدیدا..هرچقدر بیشتر نگاه میکنم ،
بیشتر دلم میخواهد چشم هایم را ببندم
هرچه بیشتر گوش میکنم
بیشتر دلم میخواهد دیگر نشنوم
آدمای این روزها خودشانم نمیدانند چی میخواهند از زندگی…..
نمیشود فهمیدشان…..نمی شود!

http://www.uplooder.net/

 

 

*ﺳﯿﺮﻡ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻛﺲ ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ*

*

 

*

*ﺁﺧﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﮕﯿﺮﯼ ﻭ ﻏﻢ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ*

*

 

*

*ﭘﺮﻡ ﺍﺯ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺷﻜﺴﺘﻦ، ‌ﺩﻝ ﺧﻮﺵ ﺳﯿﺮﯼ ﭼﻨﺪ ؟*

*

 

*

*ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ ﻧﻔﺴﻢ ﻫﻢ ﺳﯿﺮﻡ*

*

 

*

*ﻫﺮ ﻛﻪ ﺁﻣﺪ، ﺩﻝ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﻣﺮﺍ ﺯﺧﻤﯽ ﻛﺮﺩ*

*

 

*

*ﺑﯽ ﺳﺒﺐ ﻧﯿﺴﺖ ﻛﻪ ﺭﻭﯼ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻛﺲ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ*

*

 

*

*ﺗﻠﺨﯽ ﺯﺧﻢ ﺯﺑﺎﻥ ﻭ ﻏﻢ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ ﻫﺎ*

*

 

*

*ﺍﯾﻨﭽﻨﯿﻦ ﻛﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺁﯾﯿﻨﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﭘﯿﺮﻡ*

*

 

*

*ﺑﺲ ﻛﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﻭ ﺑﯽ ﻫﻤﻨﻔﺲ ﻭ ﺑﯽ ﻫﻤﺮﺍﻩ*

*

 

*

*ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﯾﺴﺖ ﻛﻪ ﭼﻮﻥ ﺳﺎﯾﻪ ﺑﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮﻡ*

*

 

*

*ﺩﻟﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ، ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺪ*

*

 

*

*ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﻟﻢ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ!*

http://www.uplooder.net/

 



نظرات شما عزیزان:

یاس 19
ساعت10:31---20 دی 1392
فرقش یه دنیاست....
پاسخ: یاس خانوم من مدیر نیستم خواهشا نگو مدیر التماس نگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 19:38 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.