مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!


مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..


یـــک لبـــــخـنـــد ...


بــه بــازی میـــــگیــــری ..!


مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..


و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..


مــــــی گویند ســــاده ام ..!


اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ...


همیـــــــــن!


و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!!




برای بعضـــی دردـ هـا نه میتوان گریــــــه کَــرد


نه میتوان فریــــــآد زد


برای بعضـــی دردـها


فقـــط میتوان

نگــــآه کَرد و

بی صـــــدا شکست

غیرتت کجاست؟؟؟

 

 
زمانی که مَعشوقت از تجاوزِ تنهایی رَنج میکشـــــد

 

 
بهِ جـای دَرکــش

 

 
ترکـَـش میکنی…!!

http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/love/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE_%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_.jpg

فراموش کردنت کار ساده ایه!کافیه دراز بکشم;

 

چشمامو ببندم و چند لحظه نفس نکشم!

 

دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده


به اینکه راحت دروغ میگویی عادت کرده ام

 

ولی .... دلم میسوزه

 

وقتی برای اثبات دروغت ...

 

میگی ....

 

به جون تو که دوستت دارم !!!

 

%d8%a8%d8%ba%d8%b6-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%da%af%d9%80%d9%80%d9%84%d9%88%db%8c%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%af%db%8c%d8%b1%d8%af-...png

شاید برایت عجیب ست این همه آرامشم !

 


خودمانی بگویم ؛ به آخر که برسی ، دیگر فقط نگاه میکنی . . .

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 12:58 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.